Standard Premium
- Szczegóły
- wtorek, 29 stycznia 2013
Warsaw Data Center (WDC) świadczy usługi hostingu serwerów dedykowanych w standardzie Premium.
Czym jest Standard Premium? Nasi Klienci otrzymują o wiele więcej niż tylko serwer – bez dodatkowych opłat zapewniamy wyjątkową, osobistą Obsługę Klienta, wypełnienie wymogów formalnych, zapewniamy gwarancję ciągłości działania, wsparcie techniczne – zarówno reaktywne, jak proaktywne, a także elastyczne podejście do rosnących potrzeb naszych Klientów.
Serwery Dedykowane Premium w Warsaw Data Center to:
DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA
W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:
- Indywidualny Opiekun Klienta – każdy Klient Warsaw Data Center ma zapewniony stały kontakt ze swoim Opiekunem Klienta, który dysponuje całą historią współpracy i wiedzą niezbędną do sprawnego i szybkiego działania,
- Stały kontakt i komunikacja – pozostajemy w osobistym kontakcie od zapytania ofertowego, przez analizę potrzeb, konfigurację rozwiązań, wdrożenie, przez bieżącą obsługę, aż po rozliczenia i formalności,
- Okresowe badania satysfakcji Klienta – aby stosunek wartości do ceny świadczonych usług był coraz wyższy prowadzimy okresowe badania zadowolenia Klientów, które pozwalają doskonalić świadczone usługi i jeszcze lepiej spełniać oczekiwania Klientów.
SPEŁNIONE WYMOGI BIZNESOWE i FORMALNE
W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:
- Potwierdzone bezpieczeństwo i jakość usług – certyfikaty ISO/IEC 27001:2005 oraz ISO 9001:2008 przyznane przez uznaną, niezależną organizację certyfikującą,
- Umowa na wymaganą jakość usługi (SLA) – spełniamy nawet najbardziej rygorystyczne potrzeby biznesowe naszych Klientów przy dobrym stosunku wartości do ceny,
- Ochrona Danych Osobowych – działamy zgodnie z przepisami prawa, zawieramy z Klientem umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, a w ramach świadczonych usług stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne,
- Elastyczne warunki płatności – zarówno dla Klientów z sektora prywatnego, jak i publicznego.
GWARANCJA CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA
W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:
- Nieprzerwana praca dysków - macierz dyskowa zbudowana w oparciu o kontroler (RAID sprzętowy) zapewnia nieprzerwaną pracę i bezpieczeństwo danych oraz możliwość wymiany niesprawnego dysku bez przerywania pracy serwera,
- Niezawodność platformy sprzętowej – korzystamy z elementów serwerowych gwarantujących najwyższą dostępną na rynku niezawodność i stabilność działania,
- Gwarancja naprawy w 4 godziny – w razie mało prawdopodobnej awarii sprzętu w ciągu 4 godzin zapewniamy nowy, sprawny serwer w miejsce niesprawnego,
- Zdalna kontrola Klienta nad serwerem – w razie potrzeby dzięki karcie zarządzania zdalnego KVMover IP Klient może samodzielnie w pełni kontrolować i zarządzać zasilaniem (twardy restart), uzyskać dostęp do serwera jeszcze przed uruchomieniem systemu operacyjnego, zdalnie instalować system operacyjny i oprogramowanie.
PROAKTYWNE WSPARCIE TECHNICZNE
W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:
- Całodobowy monitoring – pracy każdego serwera oraz infrastruktury centrum danych zapewniającej jego stabilne działanie; monitorujemy wiele parametrów, w tym krytyczne komponenty serwera np. macierz dyskową i poszczególne dyski,
- Periodyczny obchód serwerowni - podczas każdej zmiany pracownicy WDC wykonują obchód serwerowni i sprawdzają w urządzeniach kontrolki, diody, informacje na wyświetlaczach, a w przypadku zauważenia nieprawidłowości (np. w pracy dysku twardego) natychmiast podejmujemy odpowiednie działania w porozumieniu z Klientem,
- Natychmiastowe powiadamianie Klienta – w razie wykrycia awarii nie czekamy na zgłoszenie od Klienta, natychmiast przekazujemy informację i podejmujemy odpowiednie działania minimalizujące ryzyko strat biznesowych Klienta.
KONFIGURATOR OFERTY WDC
W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zaspokajamy rosnące potrzeby naszych Klientów m.in.:
- przeprowadzamy analizę potrzeb Klienta
- dostosowujemy parametry sprzętu do potrzeb Klienta
- wykonujemy instalacje i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz oprogramowania
- udostępniamy serwery do testowania przez Klienta
- udzielamy całodobowego wsparcia technicznego administratorów
- zwiększamy bezpieczeństwo systemów poprzez:
- konfigurowanie ochrony firewall,
- utrzymywanie szyfrowanych połączeń VPN,
- wykonywanie kopii bezpieczeństwa i archiwizacji danych,
- instalację certyfikatów bezpieczeństwa.