image description

Standard Premium

 

Warsaw Data Center (WDC) świadczy usługi hostingu serwerów dedykowanych w standardzie Premium.


Czym jest Standard Premium? Nasi Klienci otrzymują o wiele więcej niż tylko serwer – bez dodatkowych opłat zapewniamy wyjątkową, osobistą Obsługę Klienta, wypełnienie wymogów formalnych, zapewniamy gwarancję ciągłości działania, wsparcie techniczne – zarówno reaktywne, jak proaktywne, a także elastyczne podejście do rosnących potrzeb naszych Klientów.


Serwery Dedykowane Premium w Warsaw Data Center to:

DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA

W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:

  1. Indywidualny Opiekun Klienta – każdy Klient Warsaw Data Center ma zapewniony stały kontakt ze swoim Opiekunem Klienta, który dysponuje całą historią współpracy i wiedzą niezbędną do sprawnego i szybkiego działania,
  2. Stały kontakt i komunikacja – pozostajemy w osobistym kontakcie od zapytania ofertowego, przez analizę potrzeb, konfigurację rozwiązań, wdrożenie, przez bieżącą obsługę, aż po rozliczenia i formalności,
  3. Okresowe badania satysfakcji Klienta – aby stosunek wartości do ceny świadczonych usług był coraz wyższy prowadzimy okresowe badania zadowolenia Klientów, które pozwalają doskonalić świadczone usługi i jeszcze lepiej spełniać oczekiwania Klientów.

SPEŁNIONE WYMOGI BIZNESOWE i FORMALNE

W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:

  1. Potwierdzone bezpieczeństwo i jakość usług – certyfikaty ISO/IEC 27001:2005 oraz ISO 9001:2008 przyznane przez uznaną, niezależną organizację certyfikującą,
  2. Umowa na wymaganą jakość usługi (SLA) – spełniamy nawet najbardziej rygorystyczne potrzeby biznesowe naszych Klientów przy dobrym stosunku wartości do ceny,
  3. Ochrona Danych Osobowych – działamy zgodnie z przepisami prawa, zawieramy z Klientem umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, a w ramach świadczonych usług stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne,
  4. Elastyczne warunki płatności – zarówno dla Klientów z sektora prywatnego, jak i publicznego.

GWARANCJA CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA

W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:

  1. Nieprzerwana praca dysków - macierz dyskowa zbudowana w oparciu o kontroler (RAID sprzętowy) zapewnia nieprzerwaną pracę i bezpieczeństwo danych oraz możliwość wymiany niesprawnego dysku bez przerywania pracy serwera,
  2. Niezawodność platformy sprzętowej – korzystamy z elementów serwerowych gwarantujących najwyższą dostępną na rynku niezawodność i stabilność działania,
  3. Gwarancja naprawy w 4 godziny – w razie mało prawdopodobnej awarii sprzętu w ciągu 4 godzin zapewniamy nowy, sprawny serwer w miejsce niesprawnego,
  4. Zdalna kontrola Klienta nad serwerem – w razie potrzeby dzięki karcie zarządzania zdalnego KVMover IP Klient może samodzielnie w pełni kontrolować i zarządzać zasilaniem (twardy restart), uzyskać dostęp do serwera jeszcze przed uruchomieniem systemu operacyjnego, zdalnie instalować system operacyjny i oprogramowanie.

PROAKTYWNE WSPARCIE TECHNICZNE

W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:

  1. Całodobowy monitoring – pracy każdego serwera oraz infrastruktury centrum danych zapewniającej jego stabilne działanie; monitorujemy wiele parametrów, w tym krytyczne komponenty serwera np. macierz dyskową i poszczególne dyski,
  2. Periodyczny obchód serwerowni - podczas każdej zmiany pracownicy WDC wykonują obchód serwerowni i sprawdzają w urządzeniach kontrolki, diody, informacje na wyświetlaczach, a w przypadku zauważenia nieprawidłowości (np. w pracy dysku twardego) natychmiast podejmujemy odpowiednie działania w porozumieniu z Klientem,
  3. Natychmiastowe powiadamianie Klienta – w razie wykrycia awarii nie czekamy na zgłoszenie od Klienta, natychmiast przekazujemy informację i podejmujemy odpowiednie działania minimalizujące ryzyko strat biznesowych Klienta.

KONFIGURATOR OFERTY WDC

W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zaspokajamy rosnące potrzeby naszych Klientów m.in.:

  1. przeprowadzamy analizę potrzeb Klienta
  2. dostosowujemy parametry sprzętu do potrzeb Klienta
  3. wykonujemy instalacje i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz oprogramowania
  4. udostępniamy serwery do testowania przez Klienta
  5. udzielamy całodobowego wsparcia technicznego administratorów
  6. zwiększamy bezpieczeństwo systemów poprzez:
    • konfigurowanie ochrony firewall,
    • utrzymywanie szyfrowanych połączeń VPN,
    • wykonywanie kopii bezpieczeństwa i archiwizacji danych,
    • instalację certyfikatów bezpieczeństwa.

» Sprawdź nasz cennik i szczegółową ofertę - kliknij tutaj!

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Nowe zasady dotyczące plików cookies

W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy odwiedzin ruchu na stronie, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Akceptując pliki cookies spowodujesz ,że nasza strona będzię w 100% funkcjonalna, w przeciwnym wypadku pewne jej części mogą nie działać poprawnie. Pełna polityka Cookies znajduje się w linku poniżej. Więcej informacji dostępne w naszej: polisie plików cookies.

EU Cookie Directive Module Information