Serwer Dedykowany dla Biznesu
- Szczegóły
- czwartek, 12 września 2013
W odróżnieniu od wielu dostawców usług hostingu świadczących podstawowe usługi, Warsaw Data Center udostępnia gwarantowane parametry serwerów oraz zapewnia bogate usługi dodatkowe przydatne w poważnych zastosowaniach: regularne kopie bezpieczeństwa i archiwizację danych, monitorowanie usług i powiadomienia, ochronę firewall, szyfrowane połączenia VPN.
Korzystając z usług zaawansowanego wsparcia technicznego nasz Klient otrzymuje bezpieczeństwo i fachową opiekę.
Serwer Dedykowany dla Biznesu dostępny jest w następujących konfiguracjach:
Standard | Advanced | Pro | ||||
Procesor | 1 vCPU (2-3GHz) | 2 vCPU (2-3GHz) | 4 vCPU (2-3GHz) | |||
Pamięć RAM | 2GB | 4GB | 8GB | |||
Przestrzeń dyskowa | 50GB | 100GB | 200GB | |||
System operacyjny | Linux: Debian, Cent OS, Ubuntu, Fedora MS Windows Server 2012 * |
|||||
Baza danych | My SQL, PostgreSQL, MS SQL Serwer * | |||||
Backup | Codzienna kopia bezpieczeństwa | |||||
Opłata jednorazowa | 1 zł | |||||
Abonament | 90 zł /miesiąc | 180 /miesiąc | 330 zł /miesiąc | |||
- * Oprogramowanie firmy Microsoft dodatkowo płatne. Szczegółowe informacje dotyczące licencji i opłat można uzyskać telefonicznie i mailowo.
- Podane w ofercie opłaty są cenami netto i nie zawierają podatku VAT 23%.
Specyfikacja usługi, wspólna dla każdego serwera
- Codziennie wykonywana kopia bezpieczeństwa (snapshot) dysku
- Całodobowe monitorowanie działania serwera (ping)
- Dyski pracujące w macierzy RAID zapewniające ciągłość działania w przypadku uszkodzenia dysku
- Dostęp do internetu z gwarantowanym pasmem 50Mbps
- Pakiet ruchu 1TB na miesiąc zawarty w cenie, dodatkowy ruch rozliczany za każdy 1GB przesłanych danych
- Jeden publiczny adres IP dla każdego serwera, z możliwością zwiększenia ilości adresów IP za dodatkową opłatą
- Wsparcie techniczne w zakresie świadczonej usługi przez telefon oraz e-mail (system zarządzania zgłoszeniami)
Gwarancja dostępności usługi (SLA)
- Gwarantujemy poprawność działania usług w następujących obszarach:
- infrastruktury technicznej oraz dostępu do internetu na poziomie 99,9% czasu w skali miesiąca
- poprawność działania serwera, a w przypadku awarii przywrócenie poprawności działania fizycznego serwera w czasie nie przekraczającym 4 godziny
- Zaawansowane wsparcie techniczne
- Indywidualne kopie bezpieczeństwa wykonywane we wskazanym terminie oraz archiwizację danych
- Ochrona zapory firewall, realizowana przez nadmiarowe rozwiązanie pozwalające filtrować ruch sieciowy
- Szyfrowane kanały VPN umożliwiające bezpieczny dostęp dla całego biura/oddziału lub pojedynczych komputerów
USŁUGA ZAAWANSOWANEGO WSPARCIA TECHNICZNEGO
- Wsparcie techniczne 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia
- usuwanie awarii sprzętowych
- odtworzenie systemu i danych z kopii bezpieczeństwa
- dedykowany zespół wsparcia technicznego dostępny przez e-mail (system zarządzania zgłoszeniami) lub telefonicznie.
- Monitorowanie pracy serwera i powiadomienia 24 godziny na dobę
- ping, http, https, ftp
- powiadomienia wysyłane na adres e-mail.
- Kopie bezpieczeństwa i archiwizacja danych
- codzienna kopia bezpieczeństwa wszystkich plików (system, bazy danych, pliki)
- przechowywanie dwóch ostatnich kopii bezpieczeństwa.
- Administracja
- Instalacja systemu operacyjnego oraz wspieranego oprogramowania
- wsparcie administracyjne dla systemu operacyjnego oraz wspieranego oprogramowania
- comiesięczne uaktualnienia systemu operacyjnego oraz kluczowych aplikacji wraz z instalacją „łatek” (patches) w celu zapewnienia poprawności działania i bezpieczeństwa serwera
- W razie potrzeby odzyskanie całości systemu i danych z kopii bezpieczeństwa
- Klient posiada pełne prawa administratora systemu (root).
- Gwarancje jakości świadczonej usługi
- poprawność działania systemu hypervisor dla serwera przez 99,99% czasu w roku
- w przypadku konieczności skorzystania z kopii bezpieczeństwa rozpoczęcie odzyskiwania systemu w czasie nie przekraczającym 2 godzin.
- Opłaty za usługi wsparcia technicznego:
- opłata jednorazowa wraz z zamówieniem nowego serwera: 1 zł
- opłata miesięczna: 300 zł.
DODATKOWE OPCJE WSPARCIA TECHNICZNEGO
- Łatwe i wygodne zarządzanie usługami:
- Panel administracyjny Direct Admin (nieograniczona ilość domen) – 30 zł /miesiąc.
- Ochrona serwera:
- firewall – zapora ogniowa, filtrowanie ruchu kierowanego do serwera w celu ograniczenia dostępu jedynie dla wybranych portów
- anty-wirusowa codzienna kontrola plików
- dodatkowa opłata miesięczna: 100 zł.
- VPN – szyfrowany zdalny dostęp:
- zdalny szyfrowany dostęp do serwera z wykorzystaniem szyfrowanego kanału VPN w technologii IPSec
- dodatkowa opłata miesięczna za każdy dostęp VPN: 100 zł.
Podane w ofercie opłaty są cenami netto i nie zawierają podatku VAT 23%.
Przy umowie krótszej niż 12 miesięcy opłata abonamentowa za usługę może się różnić od opłaty podanej w ofercie.
Oferta jest ważna do 31 października 2013 r.
Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!
Uzyskaj więcej informacji, zadzwoń lub napisz:
22 33 70 200
sales@wdc.pl
Serwer Hybrydowy
- Szczegóły
- środa, 22 maja 2013
Serwer Hybrydowy to moc dużego serwera dedykowanego na żądanie, a na co dzień niskie koszty serwera wirtualnego. To płynne przełączanie pomiędzy serwerem dedykowanym i wirtualnym o identycznym środowisku - w razie wzrostu zainteresowania i zapotrzebowania na zasoby serwera.
Serwer Hybrydowy jest usługą przydatną jeśli przewidujemy duże, ale niezbyt częste wzrosty zainteresowania witryną czy aplikacją internetową np. po wysłaniu mailingu, w trakcie konkursu na Facebook lub SMS-owego. Pozwala tanio obsłużyć wzrost zainteresowania zapewniając dużą dostępność strony, która w przeciwnym wypadku byłaby niedostępna lub ładowałaby się zbyt długo pozostawiając bardzo złe wrażenie.
Przykład: serwer sponsora na deskach podczas gali boksu »
SERWER HYBRYDOWY WSPIERA
Rozwiązania Microsoft
• Windows Server 2003, 2008, 2008 R2, 2012
• Windows XP, Vista, 7
• SQL Server 2005, 2008, 2012, Express
• Exchange Server 2007, 2010
Linux – bazy danych: MySQL Community, Enterprise, MariaDB, PostgreSQL
Linux – systemy: RedHat Enterprise, CentOS, Ubuntu, Fedora, Debian, Novell SUSE Enterprise, Open SUSE, Mandriva, Cloud Linux, Virtuozzo, OpenVZ
KORZYŚCI Z SERWERA HYBRYDOWEGO
• optymalizacja kosztów wynajmu serwera
• gotowość na wzrosty obciążania serwera
• na co dzień korzystanie z taniego VPS
• okresowo korzystanie z serwera dedykowanego
• płynność przełączania na żądanie
• funkcjonalność infrastruktury zapasowej
• duża ciągłość działania
• zautomatyzowane rozwiązanie typu „black box”
• bezpieczeństwo i jakość gwarantowana certyfikatami ISO 9001 oraz ISO 27001
SCENARIUSZE STOSOWANIA SERWERA HYBRYDOWEGO
SCENARIUSZ STOSOWANIA NR 1
Przewidywalne wzrosty wirusowe lub związane z dynamicznym rozwojem projektu.
SCENARIUSZ STOSOWANIA NR 2
Wzrosty przewidywalne, np. efekty mailingów, promocji, kampanii telewizyjnej, konkursów.
SCENARIUSZ STOSOWANIA NR 3
Wzrosty typu „On-off”, np. batch jobs, przetwarzanie nocne lub synchronizacja poza godzinami.
SCENARIUSZ STOSOWANIA NR 4
Jednorazowe wzrosty, które wymagają nagłego zapewnienia dodatkowych zasobów.
Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!
Uzyskaj więcej informacji, zadzwoń lub napisz:
22 33 70 200
sales@wdc.pl
Backup Odtwarzalny
- Szczegóły
- poniedziałek, 20 maja 2013
Kompletna kopia systemu operacyjnego, aplikacji, baz danych, plików albo całego środowiska - wykonywana nawet co 60 minut. Potem pewność ich odtworzenia - z dowolnej godziny, czy dnia.
Backup Odtwarzalny jest usługą przydatną dla administratorów rozwiązań Microsoft – serwerów, baz danych, aplikacji, stacji roboczych – wirtualnych lub fizycznych, ale przynosi też korzyści na Linuksie, czy w rozwiązaniach mieszanych.
ZAKRES BACKUPU
• Cały serwer lub stacja robocza
• System operacyjny
• Bazy danych
• Aplikacje
CZĘSTOTLIWOŚĆ BACKUPU
• Częstotliwość backupu
• Tworzenie kopii – co godzinę
• Odtwarzanie – z dowolnego punktu przywracania, czyli z dowolnej godziny
ODTWARZALNOŚĆ
Odtworzyć można – na maszynie fizycznej lub wirtualnej – wybrane:
• System operacyjny z usługami i kompletną konfiguracją
• Bazy – wybrane / wszystkie
• Pliki – wybrane / wszystkie
• Aplikacje – wybrane/ wszystkie
• Całość – wszystkie składniki
BACKUP WSPIERA
Rozwiązania Microsoft
• Windows Server 2003, 2008, 2008 R2, 2012
• Windows XP, Vista, 7
• SQL Server 2005, 2008, 2012, Express
• Exchange Server 2007, 2010
Linux – bazy danych: MySQL Community, Enterprise, MariaDB, PostgreSQL
Linux – systemy: RedHat Enterprise, CentOS, Ubuntu, Fedora, Debian, Novell SUSE Enterprise, Open SUSE, Mandriva, Cloud Linux, Virtuozzo, OpenVZ
KORZYŚCI
• częste wykonywanie kopii
• wiele punktów przywracania
• odtwarzalność dowolnych elementów z backupu
• odtwarzanie na maszyny fizyczne lub wirtualne
• pełna automatyzacja
• bezpieczeństwo i jakość gwarantowana certyfikatami ISO 9001 oraz ISO 27001
DLACZEGO WARTO ZADBAĆ O BACKUP?
1. Na wypadek awarii sprzętu – to najczęściej udzielana odpowiedź.
2. Warto jednak pamiętać o incydentach pozostających jakiś czas w ukryciu, takich jak błędy logiczne zapisu, błędy ludzkie (obsługi), czy awarie oprogramowania. Mogą one pozostawać długo niewykryte zmniejszając szanse poprawnego odtworzenia z backupu.
3. Innym dobrym powodem są przepisy prawa (np. ochrona danych osobowych) lub wymogi zapewnienia ciągłości biznesu. W końcu dokumentacja rozwiązań IT bywa niepełna, personel się wymienia, zdarzają się błędy ludzkie lub zaniedbania.
Podsumowując:
Gwarantowane odtworzenie z kopii zapasowej sprzed godziny jest znacznie lepszym rozwiązaniem, niż posiadanie nieprzetestowanej kopii sprzed 24 godzin, czy kilku dni.
Środowisko developerskie
Wirtualne stacje robocze, serwery sprzętowe lub wirtualne z bazami danych, czy aplikacjami w środowisku developerskim czasem wymagają cofnięcia się o jeden krok, czy odtworzenia do stanu pierwotnego. Backup Odtwarzalny WDC pozwala cofać się do punktu odtwarzania z każdej godziny.
W środowisku developerskim warto odtwarzać produkcyjny system i aplikacje, ale zasilić je danymi innymi niż produkcyjne – ze względów bezpieczeństwa anonimizowanymi, haszowanymi lub po prostu losowymi. Backup Odtwarzalny WDC pozwala zasilać developerskie środowisko dowolnymi danymi.
Środowisko testowe
Przed wprowadzeniem do środowiska produkcyjnego aktualizacji systemu, nowej wersji bazy danych, czy aplikacji, warto sprawdzić, np. na taniej maszynie wirtualnej, skutki takiej operacji. Wirtualne środowisko testowe, odtworzone z backupu, jest identyczne z produkcyjnym i wprawdzie nie pozwala prowadzić testów wydajnościowych, ale funkcjonalnie doskonale nadaje się do testów.
Testy można powtarzać w różnych konfiguracjach poszczególnych składników środowiska, bowiem ich odtwarzanie jest możliwe niezależnie od pozostałych, z kopii zachowanej o dowolnej godzinie.
Środowisko produkcyjne
Trudno jest wykonywać częste kopie bezpieczeństwa dużej ilości informacji produkcyjnych, idącej w dziesiątki gigabajtów. Duża częstotliwość backupu i duża ilość zachowywanych danych są trudne do pogodzenia.
Usługa Backupu Odtwarzalnego WDC pozwala co 60 minut zachować wszystkie składniki środowiska produkcyjnego do wspólnego albo niezależnego od siebie odtworzenia z dowolnego punktu przywracania.
Dzięki temu możliwe jest zapewnienie wysokiego stopnia ciągłości działania niezależnie od rodzaju incydentu – awarii sprzętowej, zasilania, logicznej, błędu ludzkiego, czy celowego nadużycia. W każdym z tych przypadków podatne na zagrożenia są inne składniki środowiska produkcyjnego, ale każdy z nich może być w całości odtworzony – w komplecie z innymi lub niezależnie od innych.
Certyfikowana jakość i bezpieczeństwo WDC
Wszystkie świadczone przez WDC usługi są zgodne z wysokimi wymaganiami stawianymi przez normy ISO w zakresie jakości i bezpieczeństwa. Jako jeden z nielicznych usługodawców posiadamy certyfikaty, potwierdzające zgodność z normami jakości ISO 9001:2008 oraz bezpieczeństwa informacji ISO 27001:2005, wydane przez BSI (British Standards Institution).
Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!
Uzyskaj więcej informacji, zadzwoń lub napisz:
22 33 70 200
sales@wdc.pl
Cookies
- Szczegóły
- sobota, 23 marca 2013
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator wdc.pl
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a)dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b)tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c)utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
a)„niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
b)pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
c)„wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
d)„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
e)„reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
Standard Premium
- Szczegóły
- wtorek, 29 stycznia 2013
Warsaw Data Center (WDC) świadczy usługi hostingu serwerów dedykowanych w standardzie Premium.
Czym jest Standard Premium? Nasi Klienci otrzymują o wiele więcej niż tylko serwer – bez dodatkowych opłat zapewniamy wyjątkową, osobistą Obsługę Klienta, wypełnienie wymogów formalnych, zapewniamy gwarancję ciągłości działania, wsparcie techniczne – zarówno reaktywne, jak proaktywne, a także elastyczne podejście do rosnących potrzeb naszych Klientów.
Serwery Dedykowane Premium w Warsaw Data Center to:
DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA
W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:
- Indywidualny Opiekun Klienta – każdy Klient Warsaw Data Center ma zapewniony stały kontakt ze swoim Opiekunem Klienta, który dysponuje całą historią współpracy i wiedzą niezbędną do sprawnego i szybkiego działania,
- Stały kontakt i komunikacja – pozostajemy w osobistym kontakcie od zapytania ofertowego, przez analizę potrzeb, konfigurację rozwiązań, wdrożenie, przez bieżącą obsługę, aż po rozliczenia i formalności,
- Okresowe badania satysfakcji Klienta – aby stosunek wartości do ceny świadczonych usług był coraz wyższy prowadzimy okresowe badania zadowolenia Klientów, które pozwalają doskonalić świadczone usługi i jeszcze lepiej spełniać oczekiwania Klientów.
SPEŁNIONE WYMOGI BIZNESOWE i FORMALNE
W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:
- Potwierdzone bezpieczeństwo i jakość usług – certyfikaty ISO/IEC 27001:2005 oraz ISO 9001:2008 przyznane przez uznaną, niezależną organizację certyfikującą,
- Umowa na wymaganą jakość usługi (SLA) – spełniamy nawet najbardziej rygorystyczne potrzeby biznesowe naszych Klientów przy dobrym stosunku wartości do ceny,
- Ochrona Danych Osobowych – działamy zgodnie z przepisami prawa, zawieramy z Klientem umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, a w ramach świadczonych usług stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne,
- Elastyczne warunki płatności – zarówno dla Klientów z sektora prywatnego, jak i publicznego.
GWARANCJA CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA
W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:
- Nieprzerwana praca dysków - macierz dyskowa zbudowana w oparciu o kontroler (RAID sprzętowy) zapewnia nieprzerwaną pracę i bezpieczeństwo danych oraz możliwość wymiany niesprawnego dysku bez przerywania pracy serwera,
- Niezawodność platformy sprzętowej – korzystamy z elementów serwerowych gwarantujących najwyższą dostępną na rynku niezawodność i stabilność działania,
- Gwarancja naprawy w 4 godziny – w razie mało prawdopodobnej awarii sprzętu w ciągu 4 godzin zapewniamy nowy, sprawny serwer w miejsce niesprawnego,
- Zdalna kontrola Klienta nad serwerem – w razie potrzeby dzięki karcie zarządzania zdalnego KVMover IP Klient może samodzielnie w pełni kontrolować i zarządzać zasilaniem (twardy restart), uzyskać dostęp do serwera jeszcze przed uruchomieniem systemu operacyjnego, zdalnie instalować system operacyjny i oprogramowanie.
PROAKTYWNE WSPARCIE TECHNICZNE
W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:
- Całodobowy monitoring – pracy każdego serwera oraz infrastruktury centrum danych zapewniającej jego stabilne działanie; monitorujemy wiele parametrów, w tym krytyczne komponenty serwera np. macierz dyskową i poszczególne dyski,
- Periodyczny obchód serwerowni - podczas każdej zmiany pracownicy WDC wykonują obchód serwerowni i sprawdzają w urządzeniach kontrolki, diody, informacje na wyświetlaczach, a w przypadku zauważenia nieprawidłowości (np. w pracy dysku twardego) natychmiast podejmujemy odpowiednie działania w porozumieniu z Klientem,
- Natychmiastowe powiadamianie Klienta – w razie wykrycia awarii nie czekamy na zgłoszenie od Klienta, natychmiast przekazujemy informację i podejmujemy odpowiednie działania minimalizujące ryzyko strat biznesowych Klienta.
KONFIGURATOR OFERTY WDC
W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zaspokajamy rosnące potrzeby naszych Klientów m.in.:
- przeprowadzamy analizę potrzeb Klienta
- dostosowujemy parametry sprzętu do potrzeb Klienta
- wykonujemy instalacje i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz oprogramowania
- udostępniamy serwery do testowania przez Klienta
- udzielamy całodobowego wsparcia technicznego administratorów
- zwiększamy bezpieczeństwo systemów poprzez:
- konfigurowanie ochrony firewall,
- utrzymywanie szyfrowanych połączeń VPN,
- wykonywanie kopii bezpieczeństwa i archiwizacji danych,
- instalację certyfikatów bezpieczeństwa.
» Sprawdź nasz cennik i szczegółową ofertę - kliknij tutaj!
Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!
VPS - Virtual Private Server
- Szczegóły
- poniedziałek, 18 października 2010
Due to high volume of requests for virtual private servers in Poland from international customers, we are currently preparing a new english language website. Until then here is short information about our vps services.
Virtual Private Servers are running on XEN backend and include:
- Full root access and rebooting
- Dedicated ip address
- RAID-10 disk storage
- Reserved memory
- Guaranteed CPU share and more
Following packages are available:
- memory: 256MB, disk: 10GB, bandwidth: 150GB
- memory: 512MB, disk: 20GB, bandwidth: 300GB
- memory: 1GB, disk: 40GB, bandwidth: 600GB
- memory: 2GB, disk: 80GB, bandwidth: 1200GB
- memory: 4GB, disk: 160GB, bandwidth: 2500GB
In order to obtain further information, pricing or place an order please contact us by writing to: sales@wdc.pl
NOTE: Warsaw Data Center provides services only to businesses.
Payment methods:
- online card payment (all major cards accepted including: Visa, MasterCard, American Express)
- wire transfer (SWIFT)
VPN IPsec
- Szczegóły
- poniedziałek, 31 maja 2010
W celu zwiększenia bezpieczeństwa poprzez ograniczenie dostępu do serwerów jedynie dla autoryzowanych użytkowników wykonujemy szyfrowane połączenia VPN IPsec pomiędzy siecią lokalną Klienta, a infrastrukturą techniczną Warsaw Data Center oraz połączenia EasyVPN. Dzięki takiemu rozwiązaniu również pracownicy mobilni np. handlowcy pracujący w terenie mogą w bezpieczny sposób połączyć się z systemami teleinformatycznymi Klienta.
Do skonfigurowania połączeń w data center wykorzystujemy współdzielone urządzenia VPN firmy Cisco. W ramach wykonania usługi wykonujemy konfigurację urządzeń VPN znajdujących się w Data Center, monitorowanie połączeń VPN oraz powiadomienia klienta w godzinach gwarantowanego wsparcia technicznego w przypadku braku połączenia VPN do wybranej lokalizacji.
Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!
Biuro Zapasowe
- Szczegóły
- poniedziałek, 31 maja 2010
Biuro zapasowe jest przygotowane do użytku Klienta i udostępniane we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00. Każde stanowisko jest wyposażone w biurko, krzesło i dostęp do infrastruktury teleinformatycznej (gniazdo RJ45 z dostępem do sieci internet o przepustowości do 2Mbps, gniazdo elektryczne 230V/10A).
Powierzchnię biura zapasowego można wynajmować na zasadzie współdzielenia z innymi użytkownikami. Dodatkowo możemy zaoferować wynajem sprzętu biurowego i komputerowego (komputery klasy PC, drukarki, telefon, fax). Koszt wynajęcia sprzętu na wyłączność zależy od konfiguracji i sposobu najmu i jest ustalany indywidualnie pod zamówienie.
Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!
Ochrona Danych
- Szczegóły
- poniedziałek, 31 maja 2010
Wszystkie dane przetwarzane przez Klienta w ramach udostępnionej lub utrzymywanej przez Warsaw Data Center infrastrukturze technicznej traktowane są przez WDC jako dane Klienta.
Warsaw Data Center zobowiązuje się do ochrony poufności oraz prywatności powyższych danych z wyłączeniem przypadków przewidzianych przez prawo i/lub standardów przemysłowych.
Warsaw Data Center nie będzie odczytywać żadnych danych Klienta zawartych na serwerach aplikacji lub w bazach danych, chyba że będzie to konieczne dla wykonania rutynowych działań związanych z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, odtworzeniem danych, czynności administracyjnych, przywróceniem funkcjonalności w następstwie awarii, albo w sytuacjach kiedy Klient lub odpowiedni organ urzędowy nie zobliguje nas do tego.
W przypadku dostępu przez Warsaw Data Center do zbioru zawierającego dane osobowe wymagane jest powierzenie przetwarzania tego zbioru WDC, które jest zobowiązane przetwarzać go zgodnie z odpowiednimi przepisami. Nakłada to na WDC dodatkowe obowiązki dlatego w celu spełnienia wymagań dotyczących przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami WDC dodatkowo współpracuje z podmiotem zewnętrznym, w zakresie audytu i dostosowania przetwarzania danych osobowych do obowiązujących przepisów, zgłaszania do rejestracji zbiorów danych osobowych oraz okresowych kontroli przetwarzania tych danych.
Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!
Load Balancing
- Szczegóły
- poniedziałek, 31 maja 2010
W sytuacji kiedy ze względu na niewystarczającą wydajność sprzętu (np. przy zwiększającej się liczbie użytkowników serwisów) wymagane jest dołączenie bez przerywania pracy do działającej infrastruktury dodatkowego serwera należy wcześniej zapewnić sprzętowy load – balancing.
Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest funkcja, która zapewnia równomierne rozłożenie ruchu przychodzącego pomiędzy działające serwery dzięki czemu można uniknąć sytuacji, w których jeden z serwerów jest przeciążony, a inny nie jest w pełni wykorzystywany.
Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!
Monitorowanie
- Szczegóły
- poniedziałek, 31 maja 2010
W celu zapewnienia poprawnego i nieprzerwanego działania usług konieczne jest prowadzenie monitorowania infrastruktury telekomunikacyjnej, serwerów oraz usług i aplikacji.
Wszystkie elementy infrastruktury gwarantujące nieprzerwany dostęp do sieci są monitorowane automatycznie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. W razie awarii jednego z łączy ruch do sieci internet jest przekierowywany automatycznie na łącza do innego operatora.
Praca serwerów jest monitorowana automatycznie przez całą dobę poprzez wysyłanie do nich co trzy minuty sygnału próbnego (ping) oraz sprawdzanie dostępności portu 80 (jest to port, na którym działa protokół HTTP umożliwiający publikowanie informacji na stronach WWW).
W przypadku braku odpowiedzi na ping lub braku dostępu do portu 80, system monitorujący wysyła powiadomienia do pracowników działu technicznego, którzy pracują w systemie gwarantującym całodobową obsługę we wszystkie dni w roku.
W razie wykrycia awarii sprzętu Warsaw Data Center wymienia usterkowy element lub całe urządzenie. Po usunięcie awarii jeśli jest to konieczne służby techniczne przystępują do odtworzenia systemu oraz danych z ostatniej kopii bezpieczeństwa. WDC dysponuje na miejscu magazynem części zapasowych oraz serwerów, dzięki czemu jest w stanie natychmiast dokonać wymiany usterkowego sprzętu.
Aby zapewnić bezawaryjną pracę portali Warsaw Data Center zapewnia również monitorowanie aplikacji (ftp, mysl, apache), które są niezbędne do ich działania. Do zagwarantowania stabilnej pracy systemu i aplikacji niezbędne jest monitorowanie procesów pracy serwerów (zajętości procesora, pamięci operacyjnej, dysków twardych) dzięki czemu odpowiednio wcześniej można wykonać zwiększenie parametrów serwera do poziomu gwarantującego żądaną wydajność pracy lub dołączenie do infrastruktury dodatkowego serwera.
Wszystkie informacje o monitorowanych parametrach są zbierane jako dane historyczne ułatwiając w ten sposób działania diagnostyczne, określanie trendów oraz dokładniejsze planowanie na przyszłość. Poprzez wykonywanie monitorowania elementów systemu oraz serwerów WDC na bieżąco dokonuje analizy i w razie potrzeby odpowiednio wcześniej informuje klienta o konieczności dokonywania zmian.
Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!
Podkategorie
-
Praca
- Liczba artykułów:
- 4
-
Aktualności
- Liczba artykułów:
- 11
-
Praca
- Liczba artykułów:
- 9