image description

Kierownik działu obsługi technicznej

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • organizację pracy działu technicznej obsługi klienta
  • wprowadzanie i utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi
  • tworzenie procedur i instrukcji stanowiskowych zgodnie z normą ISO 9001 i ISO 27001
  • planowanie, organizowanie i koordynowanie bieżącej pracy zespołu w sposób zapewniający wysoką jakość świadczonych usług i realizację wyznaczonych zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • motywowanie i wspieranie podległych pracowników w celu zwiększenia wydajności ich pracy i skuteczności podejmowanych działań
  • organizację szkoleń wewnętrznych i kontrolę poziomu wiedzy podległych pracowników
  • wyszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań prowadzących do coraz sprawniejszej obsługi klienta
  • wspieranie działalności działu handlowego
  • utrzymanie partnerskich relacji z klientami firmy
  • badanie wskaźników wzrostu satysfakcji klienta
  • prowadzenie i formalną weryfikację dokumentacji związanej z obsługą klienta
  • dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji
  • budowanie własnego zespołu i udział w jego doborze

Od kandydatów oczekujemy:

  • przynajmniej pięcioletniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem pracującym w systemie zmianowym
  • wykształcenia wyższego, preferowane techniczne o kierunku informatycznym
  • zdolności budowania i zarządzania zespołem
  • wysokich zdolności organizacyjnych i interpersonalnych
  • samodzielność w skutecznym rozwiązywaniu problemów i ustalaniu priorytetów
  • dynamizmu i zangażowania
  • asertywności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowych
  • umiejętności analitycznych oraz technicznych
  • dokładności i systematyczności w realizacji wyznaczonych celów
  • znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym w mowie i w piśmie

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy
  • atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię
  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • atrakcyjny pakiet medyczny
  • samochód służbowy

Forma kontaktu:

List motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać na adres: praca-csm@wdc.pl
Kontakt w celu uzyskania szerszych informacji: 022 337 00 36.

 

Nowe zasady dotyczące plików cookies

W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy odwiedzin ruchu na stronie, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Akceptując pliki cookies spowodujesz ,że nasza strona będzię w 100% funkcjonalna, w przeciwnym wypadku pewne jej części mogą nie działać poprawnie. Pełna polityka Cookies znajduje się w linku poniżej. Więcej informacji dostępne w naszej: polisie plików cookies.

EU Cookie Directive Module Information