Kierownik działu obsługi technicznej
- Szczegóły
- Nadrzędna kategoria: Main
- środa, 10 listopada 2010
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:
- organizację pracy działu technicznej obsługi klienta
- wprowadzanie i utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi
- tworzenie procedur i instrukcji stanowiskowych zgodnie z normą ISO 9001 i ISO 27001
- planowanie, organizowanie i koordynowanie bieżącej pracy zespołu w sposób zapewniający wysoką jakość świadczonych usług i realizację wyznaczonych zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami
- motywowanie i wspieranie podległych pracowników w celu zwiększenia wydajności ich pracy i skuteczności podejmowanych działań
- organizację szkoleń wewnętrznych i kontrolę poziomu wiedzy podległych pracowników
- wyszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań prowadzących do coraz sprawniejszej obsługi klienta
- wspieranie działalności działu handlowego
- utrzymanie partnerskich relacji z klientami firmy
- badanie wskaźników wzrostu satysfakcji klienta
- prowadzenie i formalną weryfikację dokumentacji związanej z obsługą klienta
- dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji
- budowanie własnego zespołu i udział w jego doborze
Od kandydatów oczekujemy:
- przynajmniej pięcioletniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- doświadczenia w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem pracującym w systemie zmianowym
- wykształcenia wyższego, preferowane techniczne o kierunku informatycznym
- zdolności budowania i zarządzania zespołem
- wysokich zdolności organizacyjnych i interpersonalnych
- samodzielność w skutecznym rozwiązywaniu problemów i ustalaniu priorytetów
- dynamizmu i zangażowania
- asertywności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowych
- umiejętności analitycznych oraz technicznych
- dokładności i systematyczności w realizacji wyznaczonych celów
- znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym w mowie i w piśmie
Oferujemy:
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju
- pracę w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy
- atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię
- zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- atrakcyjny pakiet medyczny
- samochód służbowy
Forma kontaktu:
List motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać na adres: praca-csm@wdc.pl
Kontakt w celu uzyskania szerszych informacji: 022 337 00 36.