image description

Praca w Warsaw Data Center

Warsaw Data Center zapewnia odpowiednią infrastrukturę techniczną dla rozwiązań internetowych oraz świadczy usługi w zakresie utrzymania systemów informatycznych w ramach własnego centrum danych. Dzięki staraniom wszystkich pracowników, stworzyliśmy niezwykle miłą i przyjazną atmosferę oraz środowisko pracy, gdzie każdy może oczekiwać na pomoc współpracownika. Obecnie, w  związku z dynamicznym rozwojem działalności, poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowiska:

Stanowiska techniczne

Stanowiska w dziale sprzedaży

Stanowiska administracyjne

 

VPS - Virtual Private Server

Due to high volume of requests for virtual private servers in Poland from international customers, we are currently preparing a new english language website. Until then here is short information about our vps services.

Virtual Private Servers are running on XEN backend and include:

  • Full root access and rebooting
  • Dedicated ip address
  • RAID-10 disk storage
  • Reserved memory
  • Guaranteed CPU share and more

Following packages are available:

  • memory: 256MB, disk: 10GB, bandwidth: 150GB
  • memory: 512MB, disk: 20GB, bandwidth: 300GB
  • memory: 1GB, disk: 40GB, bandwidth: 600GB
  • memory: 2GB, disk: 80GB, bandwidth: 1200GB
  • memory: 4GB, disk: 160GB, bandwidth: 2500GB

In order to obtain further information, pricing or place an order please contact us by writing to: sales@wdc.pl

NOTE: Warsaw Data Center provides services only to businesses.

 

Payment methods:

  • online card payment (all major cards accepted including: Visa, MasterCard, American Express)
  • wire transfer (SWIFT)

 

VPN IPsec

W celu zwiększenia bezpieczeństwa poprzez ograniczenie dostępu do serwerów jedynie dla autoryzowanych użytkowników wykonujemy szyfrowane połączenia VPN IPsec pomiędzy siecią lokalną Klienta, a infrastrukturą techniczną Warsaw Data Center oraz połączenia EasyVPN. Dzięki takiemu rozwiązaniu również pracownicy mobilni np. handlowcy pracujący w terenie mogą w bezpieczny sposób połączyć się z systemami teleinformatycznymi Klienta.

Do skonfigurowania połączeń w data center wykorzystujemy współdzielone urządzenia VPN firmy Cisco. W ramach wykonania usługi wykonujemy konfigurację urządzeń VPN znajdujących się w Data Center, monitorowanie połączeń VPN oraz powiadomienia klienta w godzinach gwarantowanego wsparcia technicznego w przypadku braku połączenia VPN do wybranej lokalizacji.

 

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Biuro Zapasowe

Biuro zapasowe jest przygotowane do użytku Klienta i udostępniane we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00. Każde stanowisko jest wyposażone w biurko, krzesło i dostęp do infrastruktury teleinformatycznej (gniazdo RJ45 z dostępem do sieci internet o przepustowości do 2Mbps, gniazdo elektryczne 230V/10A).

Powierzchnię biura zapasowego można wynajmować na zasadzie współdzielenia z innymi użytkownikami. Dodatkowo możemy zaoferować wynajem  sprzętu biurowego i komputerowego (komputery klasy PC, drukarki, telefon, fax). Koszt wynajęcia sprzętu na wyłączność  zależy od konfiguracji i sposobu najmu i jest ustalany indywidualnie pod zamówienie.

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Ochrona Danych

Wszystkie dane przetwarzane przez Klienta w ramach udostępnionej lub utrzymywanej przez Warsaw Data Center infrastrukturze technicznej traktowane są przez WDC jako dane Klienta.

Warsaw Data Center zobowiązuje się do ochrony poufności oraz prywatności powyższych danych z wyłączeniem przypadków przewidzianych przez prawo i/lub standardów przemysłowych.

Warsaw Data Center nie będzie odczytywać żadnych danych Klienta zawartych na serwerach aplikacji lub w bazach danych, chyba że będzie to konieczne dla wykonania rutynowych działań związanych z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, odtworzeniem danych, czynności administracyjnych, przywróceniem funkcjonalności w następstwie awarii, albo w sytuacjach kiedy Klient lub odpowiedni organ urzędowy nie zobliguje nas do tego.

W przypadku dostępu przez Warsaw Data Center do zbioru zawierającego dane osobowe wymagane jest powierzenie przetwarzania tego zbioru WDC, które jest zobowiązane przetwarzać go zgodnie z odpowiednimi przepisami. Nakłada to na WDC dodatkowe obowiązki dlatego w celu spełnienia wymagań dotyczących przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami WDC dodatkowo współpracuje z podmiotem zewnętrznym, w zakresie audytu i dostosowania przetwarzania danych osobowych do obowiązujących przepisów, zgłaszania do rejestracji zbiorów danych osobowych oraz okresowych kontroli przetwarzania tych danych.

 

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Load Balancing

W sytuacji kiedy ze względu na niewystarczającą wydajność sprzętu (np. przy zwiększającej się liczbie użytkowników serwisów) wymagane jest dołączenie bez przerywania pracy do działającej infrastruktury dodatkowego serwera należy wcześniej zapewnić sprzętowy load – balancing.

Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest funkcja, która zapewnia równomierne rozłożenie ruchu przychodzącego pomiędzy działające serwery dzięki czemu można uniknąć sytuacji, w których jeden z serwerów jest przeciążony, a inny nie jest w pełni wykorzystywany.

 

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

 

Monitorowanie

W celu zapewnienia poprawnego i nieprzerwanego działania usług konieczne jest prowadzenie monitorowania infrastruktury telekomunikacyjnej, serwerów oraz usług i aplikacji.

Wszystkie elementy infrastruktury gwarantujące nieprzerwany dostęp do sieci są monitorowane automatycznie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. W razie awarii jednego z łączy ruch do sieci internet jest przekierowywany automatycznie na łącza do innego operatora.

Praca serwerów jest monitorowana automatycznie przez całą dobę poprzez wysyłanie do nich co trzy minuty sygnału próbnego (ping) oraz sprawdzanie dostępności portu 80 (jest to port, na którym działa protokół HTTP umożliwiający  publikowanie informacji na stronach WWW).

W przypadku braku odpowiedzi na ping lub braku dostępu do portu 80, system monitorujący wysyła powiadomienia do pracowników działu technicznego, którzy pracują w systemie gwarantującym całodobową obsługę we wszystkie dni w roku.

W razie wykrycia awarii sprzętu Warsaw Data Center wymienia usterkowy element lub całe urządzenie. Po usunięcie awarii jeśli jest to konieczne służby techniczne przystępują do odtworzenia systemu oraz danych z ostatniej kopii bezpieczeństwa. WDC dysponuje na miejscu magazynem części zapasowych oraz serwerów, dzięki czemu jest w stanie natychmiast dokonać wymiany usterkowego sprzętu.

Aby zapewnić bezawaryjną pracę portali Warsaw Data Center zapewnia również monitorowanie aplikacji (ftp, mysl, apache), które są niezbędne do ich działania. Do zagwarantowania stabilnej pracy systemu i aplikacji niezbędne jest monitorowanie procesów pracy serwerów (zajętości procesora, pamięci operacyjnej, dysków twardych) dzięki czemu odpowiednio wcześniej można wykonać zwiększenie parametrów serwera do poziomu gwarantującego żądaną wydajność pracy lub dołączenie do infrastruktury dodatkowego serwera.

Wszystkie informacje o monitorowanych parametrach są zbierane jako dane historyczne ułatwiając w ten sposób działania diagnostyczne, określanie trendów oraz dokładniejsze planowanie na przyszłość. Poprzez wykonywanie monitorowania elementów systemu oraz serwerów WDC na bieżąco dokonuje analizy i w razie potrzeby odpowiednio wcześniej informuje klienta o konieczności dokonywania zmian.

 

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Archiwizacja

Wszystkie kopie bezpieczeństwa są dodatkowo archiwizowane dzięki czemu możemy zagwarantować przywrócenie danych z różnych punktów w czasie. W skład archiwizowanych elementów wchodzą również logi serwera zawierające informacje o zdarzeniach i działaniach z datą oraz godziną.

Aby zapewnić naszym klientom dostęp do danych z różnych puntów w czasie wykonane kopie bezpieczeństwa są archiwizowane, a czas ich przechowywania może zostać dostosowany do wymagań klienta. Dodatkowo na żądanie może zostać wykonany i przekazany klientowi duplikat kopii bezpieczeństwa na nośniku optycznym DVD-R lub na nośniku taśmowym LTO-1.

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Kopie Bezpieczeństwa

Według niezależnych badań różnego rodzaju awarie i ataki wirusów komputerowych odpowiadają za około 30% przypadków utraty danych. W większości wypadków (około 70%) dane tracone są na skutek przypadkowego (brak odpowiedniej wiedzy i doświadczenia) lub celowego działania osób mających dostęp do systemu informatycznego.

Jedną z podstawowych czynności podnoszących poziom bezpieczeństwa systemu w ramach administracji jest wykonywanie kopii bezpieczeństwa (backup). Jednak wykonywanie backupów nawet przez firmy świadczące usługi informatyczne nie zawsze pozwala na szybkie lub całkowite odtworzenie systemu wraz z danymi.

Wykonując czynności utrzymaniowe przykładamy wielką wagę do tego aby zagwarntować zachowanie danych klienta i ich odtworzenie w przypadku awarii serwera. Dlatego nasz personel poza wykonywaniem codziennych kopii bezpieczeństwa, dokonuje również ich weryfikacji, co jest jednym z elementów wyróżniających nasze działania na tle konkurecji.

Aby dokonać weryfikacji poprawności wykonywania backupów Warsaw Data Center udostępnia dodatkowe serwery o takich samych lub podobnych parametrach jak serwery produkcyjne, na których jest odtwarzany testowo system z kopii bezpieczeństwa. Jest to działanie, które umożliwia sprawdzenie poprawności wykonywania backupu, a jeśli jest to konieczne to dostosowanie procedur w taki sposób aby w pełni zagwarantować naszym klientom bezpieczeństwo danych.

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Administration

Służby techniczne Warsaw Data Center posiadają odpowiednie kwalifikacje w celu świadczenia usług zarządzania systemami informatycznymi opartymi o system operacyjny MS Windows Server i bazę MS SQL, jak i wykorzystującymi systemy linuksowe (np. Debian).

W związku z tym proponujemy usługi administracji w przykładowym zakresie opisanym poniżej:

  • instalacja systemu operacyjnego i bazy danych
  • konfigurowanie podstawowych parametrów systemu operacyjnego i bazy danych
  • instalacja uaktualnień systemu
  • usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu operacyjnego
  • zarządzanie kontami użytkowników
  • wykonywanie kopii bezpieczeństwa systemu operacyjnego
  • wykonywanie kopii bezpieczeństwa bazy danych
  • okresowa weryfikacja wykonanych kopii bezpieczeństwa
  • archiwizacja danych
  • przywrócenie z kopii bezpieczeństwa systemu i bazy
  • całodobowe monitorowanie sieci
  • monitorowanie dostępności serwera (ping)
  • monitorowanie dostępności usług (http, ftp, smtp, mssql)
  • monitorowanie procesów pracy serwera
    • zajętości dysków twardych,
    • pamięci operacyjnej,
    • dysków twardych
  • konfigurowanie ochrony firewall (filtrowanie portów)
  • powiadamianie e-mail oraz sms o niedostępności usługi

Warsaw Data Center niezwłocznie kontaktuje się w wyznaczony sposób z klientem w sytuacjach kiedy administrując rozwiązaniem teleinformatycznym ustali, że przyczyną nieprawidłowości w działaniu rozwiązania jest aplikacja klienta. Dalsze działania naprawcze podejmowane będą na podstawie zleceń otrzymywanych od upoważnionych osób z firmy klienta, które nadzorują działanie aplikacji. Całość ogólnej infrastruktury technicznej (łącza do operatorów obcych, sieć oferenta, zasilanie, klimatyzacja) jest monitorowana automatycznie i w razie wykrycia awarii oferent niezwłocznie podejmuje czynności naprawcze przez całą dobę we wszystkie dni roku (24x7).

W przypadku awarii udostępnionego sprzętu w ramach usługi Warsaw Data Center usuwa awarię poprzez wymianę komponentu lub całego urządzenia. Po usunięciu awarii jeśli jest to konieczne oferent przystępuje do odtworzenia systemu oraz danych z ostatniej kopii bezpieczeństwa. W ramach administracji systemem oferent może świadczyć pomoc w  trzech różnych czasach, które zostały przedstawione poniżej:

  • 24x7x4 zgłoszenia przyjmowane przez całą dobę we wszystkie dni roku.
  • 12x7x4 zgłoszenia przyjmowane w godz. 08:00 20:00 we wszystkie dni roku.
  • 12x5x4 zgłoszenia przyjmowane w godz. 08:00 – 20:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku z maksymalnym czasem reakcji do 4 godzin.

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Usługi WDC

Warsaw Data Center to wiodący ośrodek zarządzania systemami IT.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą usług:

Warsaw Data Center zapewnia swoim klientom ciągłość pracy kluczowych procesów biznesowych poprzez udostępnienie własnej w pełni redundantnej infrastruktury teleinformatycznej, sprzętu serwerowego oraz pełnego wsparcia administracyjnego wykwalifikowanego personelu technicznego.

Ponad to dzięki świadczeniu usług administracji systemami nasi Klienci mogą w znaczący sposób ograniczyć wydatki związane z zatrudnieniem zespołu informatyków, zakupem dodatkowych urządzeń oraz oprogramowania, które są niezbędne aby zagwarantować prawidłowe, bezprzerwowe, całodobowe działanie systemów.

Warsaw Data Center w ramach świadczenia usługi administracji, zapewnia utrzymanie systemu począwszy od instalacji i konfigurowania oprogramowania poprzez wykonywanie codziennych czynności utrzymaniowych, aż do zapewnienia bezprzerwowej rozbudowy infrastruktury poprzez dodawanie serwerów, jeśli zaszłaby konieczność zwiększenia wydajności ze względu na wymagania aplikacji.

Nasza specjalizacja - zarządzanie rozwiązaniami IT

Specjalizujemy się w projektowaniu, implementacji i zarządzaniu rozwiązaniami teleinformatycznymi dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Posiadamy ponad 14 lat doświadczeń w tej dziedzinie i liczne grono zadowolonych klientów z całej Europy, którzy doceniają naszą fachowość, techniczny know-how, orientację na wyznaczone cele biznesowe oraz indywidualną obsługę Klienta.

Kompletna oferta - od koncepcji po dokumentację

Wyróżnia nas najbardziej kompletna oferta na rynku i przemyślane rozwiązania. Jesteśmy z Klientem przez wszystkie etapy projektu, począwszy od wstępnej koncepcji, przez projektowanie rozwiązań, implementację, migrację, utrzymanie i zarządzanie, zapewnianie bezpieczeństwa i ciągłości pracy, dokumentację, aż po wyznaczanie właściwych procedur obsługi i dostępu.

Bezpieczeństwo i niezawodność

Zapewniamy naszym Klientom najwyższy stopień bezpieczeństwa, niezawodności i komfortu. Dysponujemy infrastrukturą, wiedzą i procedurami, które sprawiają, że nasi Klienci mogą spać spokojnie. Nasze usługi są świadczone w myśl norm zarządzania jakością ISO 9001:2008  oraz zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001:2005. Oczywiście posiadamy też ubezpieczenie.

 

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Subcategories

Nowe zasady dotyczące plików cookies

W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy odwiedzin ruchu na stronie, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Akceptując pliki cookies spowodujesz ,że nasza strona będzię w 100% funkcjonalna, w przeciwnym wypadku pewne jej części mogą nie działać poprawnie. Pełna polityka Cookies znajduje się w linku poniżej. Więcej informacji dostępne w naszej: polisie plików cookies.

EU Cookie Directive Module Information