Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
- Szczegóły
- Nadrzędna kategoria: Main
- środa, 10 listopada 2010
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:
- bieżąca obsługa techniczna klientów poprzez telefon oraz pocztę elektroniczną;
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;
- dokonywanie na bieżąco uaktualnień dokumentacji;
- uruchamianie nowych usług dla klientów oraz ich aktualizację;
- wykonywanie okresowych czynności technicznych dla klientów;
- diagnozowanie i analizowanie przyjętych technicznych zgłoszeń od klientów;
- zarządzanie kopiami bezpieczeństwa oraz systemem monitorowania usług;
- bieżąca obsługa serwerowni oraz urządzeń klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobra znajomość podstawowych narzędzi do diagnozowania sieci (np.: ping, traceroute);
- dobra znajomość obsługi systemu operacyjnego MS Windows i oprogramowania biurowego MS Office;
- podstawowa znajomość obsługi systemu operacyjnego Linux Debian (konsola);
- bardzo dobra znajomość działania systemu DNS oraz protokołów: HTTP, SMTP, POP3 oraz IMAP;
- umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu;
- poprawność stosowania języka polskiego pod względem formułowania zdań i ortografii;
- język angielski na poziomie dobrym w mowie i w piśmie;
- punktualność oraz terminowe wykonywanie powierzonych czynności;
- silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej.
Oferujemy:
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju w kierunku administratora systemów informatycznych;
- pracę w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy;
- atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię;
- zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca w systemie trzyzmianowym;
- atrakcyjny pakiet medyczny;
Forma kontaktu:
Adres e-mail, na który należy przysyłać aplikacje: tech-supp@wdc.pl