image description

Cookies

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator wdc.pl

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a)dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b)tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

c)utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a)„niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

b)pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

c)„wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

d)„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

e)„reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

Standard Premium

 

Warsaw Data Center (WDC) świadczy usługi hostingu serwerów dedykowanych w standardzie Premium.


Czym jest Standard Premium? Nasi Klienci otrzymują o wiele więcej niż tylko serwer – bez dodatkowych opłat zapewniamy wyjątkową, osobistą Obsługę Klienta, wypełnienie wymogów formalnych, zapewniamy gwarancję ciągłości działania, wsparcie techniczne – zarówno reaktywne, jak proaktywne, a także elastyczne podejście do rosnących potrzeb naszych Klientów.


Serwery Dedykowane Premium w Warsaw Data Center to:

DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA

W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:

  1. Indywidualny Opiekun Klienta – każdy Klient Warsaw Data Center ma zapewniony stały kontakt ze swoim Opiekunem Klienta, który dysponuje całą historią współpracy i wiedzą niezbędną do sprawnego i szybkiego działania,
  2. Stały kontakt i komunikacja – pozostajemy w osobistym kontakcie od zapytania ofertowego, przez analizę potrzeb, konfigurację rozwiązań, wdrożenie, przez bieżącą obsługę, aż po rozliczenia i formalności,
  3. Okresowe badania satysfakcji Klienta – aby stosunek wartości do ceny świadczonych usług był coraz wyższy prowadzimy okresowe badania zadowolenia Klientów, które pozwalają doskonalić świadczone usługi i jeszcze lepiej spełniać oczekiwania Klientów.

SPEŁNIONE WYMOGI BIZNESOWE i FORMALNE

W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:

  1. Potwierdzone bezpieczeństwo i jakość usług – certyfikaty ISO/IEC 27001:2005 oraz ISO 9001:2008 przyznane przez uznaną, niezależną organizację certyfikującą,
  2. Umowa na wymaganą jakość usługi (SLA) – spełniamy nawet najbardziej rygorystyczne potrzeby biznesowe naszych Klientów przy dobrym stosunku wartości do ceny,
  3. Ochrona Danych Osobowych – działamy zgodnie z przepisami prawa, zawieramy z Klientem umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, a w ramach świadczonych usług stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne,
  4. Elastyczne warunki płatności – zarówno dla Klientów z sektora prywatnego, jak i publicznego.

GWARANCJA CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA

W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:

  1. Nieprzerwana praca dysków - macierz dyskowa zbudowana w oparciu o kontroler (RAID sprzętowy) zapewnia nieprzerwaną pracę i bezpieczeństwo danych oraz możliwość wymiany niesprawnego dysku bez przerywania pracy serwera,
  2. Niezawodność platformy sprzętowej – korzystamy z elementów serwerowych gwarantujących najwyższą dostępną na rynku niezawodność i stabilność działania,
  3. Gwarancja naprawy w 4 godziny – w razie mało prawdopodobnej awarii sprzętu w ciągu 4 godzin zapewniamy nowy, sprawny serwer w miejsce niesprawnego,
  4. Zdalna kontrola Klienta nad serwerem – w razie potrzeby dzięki karcie zarządzania zdalnego KVMover IP Klient może samodzielnie w pełni kontrolować i zarządzać zasilaniem (twardy restart), uzyskać dostęp do serwera jeszcze przed uruchomieniem systemu operacyjnego, zdalnie instalować system operacyjny i oprogramowanie.

PROAKTYWNE WSPARCIE TECHNICZNE

W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zapewniamy m.in.:

  1. Całodobowy monitoring – pracy każdego serwera oraz infrastruktury centrum danych zapewniającej jego stabilne działanie; monitorujemy wiele parametrów, w tym krytyczne komponenty serwera np. macierz dyskową i poszczególne dyski,
  2. Periodyczny obchód serwerowni - podczas każdej zmiany pracownicy WDC wykonują obchód serwerowni i sprawdzają w urządzeniach kontrolki, diody, informacje na wyświetlaczach, a w przypadku zauważenia nieprawidłowości (np. w pracy dysku twardego) natychmiast podejmujemy odpowiednie działania w porozumieniu z Klientem,
  3. Natychmiastowe powiadamianie Klienta – w razie wykrycia awarii nie czekamy na zgłoszenie od Klienta, natychmiast przekazujemy informację i podejmujemy odpowiednie działania minimalizujące ryzyko strat biznesowych Klienta.

KONFIGURATOR OFERTY WDC

W standardzie Premium bez dodatkowych opłat zaspokajamy rosnące potrzeby naszych Klientów m.in.:

  1. przeprowadzamy analizę potrzeb Klienta
  2. dostosowujemy parametry sprzętu do potrzeb Klienta
  3. wykonujemy instalacje i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz oprogramowania
  4. udostępniamy serwery do testowania przez Klienta
  5. udzielamy całodobowego wsparcia technicznego administratorów
  6. zwiększamy bezpieczeństwo systemów poprzez:
    • konfigurowanie ochrony firewall,
    • utrzymywanie szyfrowanych połączeń VPN,
    • wykonywanie kopii bezpieczeństwa i archiwizacji danych,
    • instalację certyfikatów bezpieczeństwa.

» Sprawdź nasz cennik i szczegółową ofertę - kliknij tutaj!

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Specjalista ds. sprzedaży

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • wykonanie planu sprzedaży i utrzymanie portfela klienta;
  • aktywne doradztwo i obsługę sprzedażową klienta;
  • obsługę sprzedażową obecnych i potencjalnych klientów;
  • przygotowanie dokumentacji dotyczącej usług dla klientów;

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenie średnie lub wyższe;
  • bardzo dobre umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe;
  • doświadczenie w sprzedaży usług dla sektora B2B;
  • samodzielność i inicjatywa;
  • wysoka kultura osobista;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • silna motywacja do pracy i zdobywania wiedzy.

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju w dziale sprzedaży;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i awansu;
  • wynagrodzenie podstawowe + prowizja;
  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;

Adres e-mail, na który należy przysyłać aplikacje: praca-sales@wdc.pl

Grafik / Webmaster (jQuery/PHP)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Utrzymanie i rozwój witryn WWW;
  • opracowywanie koncepcji funkcjonalnych i graficznych;
  • przygotowywanie graficznych elementów;
  • zarządzanie treścią stron;
  • stały rozwój własnych umiejętności i wyszukiwanie nowych ergonomicznych rozwiązań.

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości Javascript w szczególności biblioteki jQuery oraz Bootstrap;
  • bardzo dobrej znajomości HTML, CSS oraz standardów W3C;
  • dobrej znajomości programowania w języku PHP;
  • znajomości języka zapytań SQL;
  • znajomości Open Source CMS : Joomla, WordPress;
  • praktycznej umiejętności optymalizacji stron www pod różne przeglądarki;
  • znajomości Adobe Photoshop, Corel DRAW;
  • samodzielności i zdolności szybkiego uczenia się.

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie z ludźmi posiadającymi wiedzę i doświadczenie;
  • pracę w młodym, miłym i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy;
  • atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię;
  • atrakcyjny pakiet medyczny;
  • możliwość doskonalenia swoich umiejętności.

Forma kontaktu:

List motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać na adres: praca-weg@wdc.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Pracownik ds. administracyjno-biurowych

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • wsparcie administracyjne i organizacyjne biura,
  • nadzór nad obiegiem dokumentacji,
  • ewidencjonowanie i wysyłkę korespondencji firmowej,
  • organizację i obsługę spotkań,
  • uzupełnianie bazy danych firmy,
  • obsługę urządzeń biurowych.

 

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • sumienność i dokładność,
  • dobra organizacja pracy, terminowość i systematyczność,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobre zdolności interpersonalne,
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.

 

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie dającej możliwości rozwoju,
  • motywacyjny system wynagrodzeń,
  • umowę o pracę.

Forma kontaktu:

Termin ważności oferty do: 20 lipca 2012

Administrator Systemów UNIX

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • rozwój technologii i rozwiązań Cloud
  • aktywny oraz kreatywny udział w rozwoju systemów utrzymania systemów informatycznych
  • zarządzenie cyklem życia architektury rozwiazań systemów informatycznych
  • wsparcie wyższego poziomu w zakresie rozwiązywania zgłoszeń klientów

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka programowania PYTHON
  • bardzo dobrej znajomości rozwiązań wirtualizacji opartych o KVM oraz XEN
  • bardzo dobrej znajomości protokołu LDAP oraz języka zapytań SQL
  • zawansowana znajomość oprogramowania: nagios, puppet oraz cacti
  • kilkuletnie doświadczenie w administracji większą ilością serwerów Linux
  • posiadania ugruntowanej wiedzy technicznej oraz chęci ciągłego uczenia się
  • dobrej umiejętności wypowiadania się w mowie i piśmie
  • głębokiego zainteresowania w innowacjach technologicznych
  • umiejętności osiągania postawionych sobie celów
  • determinacji, zdolności planowania i kontroli

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy
  • atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię
  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • atrakcyjny pakiet medyczny

Forma kontaktu:

List motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać na adres: praca-admin@wdc.pl
Kontakt w celu uzyskania szerszych informacji: 022 337 00 36.

Kierownik działu obsługi technicznej

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • organizację pracy działu technicznej obsługi klienta
  • wprowadzanie i utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi
  • tworzenie procedur i instrukcji stanowiskowych zgodnie z normą ISO 9001 i ISO 27001
  • planowanie, organizowanie i koordynowanie bieżącej pracy zespołu w sposób zapewniający wysoką jakość świadczonych usług i realizację wyznaczonych zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • motywowanie i wspieranie podległych pracowników w celu zwiększenia wydajności ich pracy i skuteczności podejmowanych działań
  • organizację szkoleń wewnętrznych i kontrolę poziomu wiedzy podległych pracowników
  • wyszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań prowadzących do coraz sprawniejszej obsługi klienta
  • wspieranie działalności działu handlowego
  • utrzymanie partnerskich relacji z klientami firmy
  • badanie wskaźników wzrostu satysfakcji klienta
  • prowadzenie i formalną weryfikację dokumentacji związanej z obsługą klienta
  • dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji
  • budowanie własnego zespołu i udział w jego doborze

Od kandydatów oczekujemy:

  • przynajmniej pięcioletniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem pracującym w systemie zmianowym
  • wykształcenia wyższego, preferowane techniczne o kierunku informatycznym
  • zdolności budowania i zarządzania zespołem
  • wysokich zdolności organizacyjnych i interpersonalnych
  • samodzielność w skutecznym rozwiązywaniu problemów i ustalaniu priorytetów
  • dynamizmu i zangażowania
  • asertywności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowych
  • umiejętności analitycznych oraz technicznych
  • dokładności i systematyczności w realizacji wyznaczonych celów
  • znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym w mowie i w piśmie

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy
  • atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię
  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • atrakcyjny pakiet medyczny
  • samochód służbowy

Forma kontaktu:

List motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać na adres: praca-csm@wdc.pl
Kontakt w celu uzyskania szerszych informacji: 022 337 00 36.

 

Programista Interfejsu Użytkownika (jQuery/PHP)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • tworzenie zupełnie nowych interfejsów użytkownika oraz modyfikację istniejących,
  • współpracę z programistami server-side i twórczy udział w projektowaniu API,
  • aktywny udział w rozwoju najnowszych rozwiązań cloudowych,
  • stały rozwój własnych umiejętności i wyszukiwanie nowych ergonomicznych rozwiązań,
  • poszukiwanie doskonałości i perfekcji w tworzonych aplikacjach.

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości Javascript w szczególności biblioteki jQuery,
  • bardzo dobrej znajomości HTML, CSS oraz standardów W3C,
  • doświadczenia w programowaniu intefejsów użytkownika,
  • praktycznej umiejętności optymalizacji stron www pod różne przeglądarki,
  • znajomość Adobe Photoshop na poziomie umożliwiającym samodzielne cięcie layoutów,
  • umiejętność swobodnego poruszania się po rozwiązaniach server-side (PHP oraz Python)
  • dobrej znajomości protokołu HTTP oraz rozwiązań AJAX,
  • doświadczeni w tworzeniu mackupów korzystając np. z iRise, Axure, Balsamiq,
  • samodzielności i zdolności szybkiego uczenia się.

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie z ludźmi posiadającymi wiedzę i doświadczenie,
  • pracę w młodym, miłym  i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię,
  • atrakcyjny pakiet medyczny,
  • możliwość doskonalenia swoich umiejętności.

Forma kontaktu:

List motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać na adres: praca-pui@wdc.pl
Kontakt w celu uzyskania szerszych informacji: 022 337 00 36.

Starszy Administrator / Architekt Systemów Informatycznych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • utrzymanie systemów informatycznych wysokiej dostępności
  • rozwój technologii i rozwiązań Cloud opartych o technologię XEN
  • aktywny oraz kreatywny udział w rozwoju systemów utrzymania systemów informatycznych
  • wsparcie wyższego poziomu w zakresie rozwiązywania zgłoszeń klientów
  • zarządzenie cyklem życia architektury rozwiązań systemów informatycznych
  • definiowanie i zapewnianie rozwiązań oferujących ciągłości pracy systemów w długim okresie
  • monitorowanie efektywności i dopasowywanie struktury informatycznej do bieżących potrzeb
  • identyfikowanie potrzeb integracji systemów informatycznych
  • prototypowanie nowinek technicznych w celu usprawnienia systemów lub procesów biznesowych
  • wspieranie i inspirowanie innowacji
  • tworzenie wysokiej jakości dokumentów technicznych opisujących skomplikowane systemy w sposób łatwy i treściwy

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka programowania PYTHON oraz PERL
  • bardzo dobrej znajomości rozwiązań wirtualizacji opartych o XEN
  • bardzo dobrej znajomości protokołu LDAP oraz języka zapytań SQL
  • kilkuletnie doświadczenie w administracji większą ilością serwerów Linux
  • przynajmniej 2-3 letnie doświadczenie w projektowaniu systemów informatycznych
  • biegłe wykorzystanie skryptów w powłoce BASH
  • doświadczenie w pracy z asynchronicznymi systemami typu "provisioning"
  • dobrej znajomości działania jądra (kernel) systemu Linux
  • dobrej znajomości protokołu tcp/ip oraz sieci ethernet
  • posiadania ugruntowanej wiedzy technicznej oraz chęci ciągłego uczenia się
  • dobrej umiejętności wypowiadania się w mowie i piśmie
  • głębokiego zainteresowania w innowacjach technologicznych
  • wyobraźni, wizji strategicznej oraz szerokich umiejętności analitycznych
  • umiejętności osiągania postawionych sobie celów
  • determinacji, zdolności planowania i kontroli

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy
  • atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię
  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • pracę w systemie zmianowym
  • atrakcyjny pakiet medyczny

Forma kontaktu:

List motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać na adres: praca-admin@wdc.pl
Kontakt w celu uzyskania szerszych informacji: 022 337 00 36.

Asystent ds. Sprzedaży

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • pozyskiwanie informacji rynkowych;
  • wsparcie procesu sprzedaży we współpracy z menadżerem;
  • obsługę sprzedażową obecnych i potencjalnych klientów;
  • przygotowanie dokumentacji dotyczącej usług dla klientów;

Od kandydatów oczekujemy:

  • dobra znajomość obsługi programu MS Office;
  • wysoka kultura osobista;
  • sumienność i skrupulatność;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • średnie wykształcenie;
  • mile widziana podstawowa wiedza techniczna z branży ITi;
  • silna motywacja do pracy i zdobywania wiedzy.

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju w dziale sprzedaży;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji;
  • wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię;

Adres e-mail, na który należy przysyłać aplikacje: praca-sales@wdc.pl

Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • bieżąca obsługa techniczna klientów poprzez telefon oraz pocztę elektroniczną;
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;
  • dokonywanie na bieżąco uaktualnień dokumentacji;
  • uruchamianie nowych usług dla klientów oraz ich aktualizację;
  • wykonywanie okresowych czynności technicznych dla klientów;
  • diagnozowanie i analizowanie przyjętych technicznych zgłoszeń od klientów;
  • zarządzanie kopiami bezpieczeństwa oraz systemem monitorowania usług;
  • bieżąca obsługa serwerowni oraz urządzeń klientów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobra znajomość podstawowych narzędzi do diagnozowania sieci (np.: ping, traceroute);
  • dobra znajomość obsługi systemu operacyjnego MS Windows i oprogramowania biurowego MS Office;
  • podstawowa znajomość obsługi systemu operacyjnego Linux Debian (konsola);
  • bardzo dobra znajomość działania systemu DNS oraz protokołów: HTTP, SMTP, POP3 oraz IMAP;
  • umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu;
  • poprawność stosowania języka polskiego pod względem formułowania zdań i ortografii;
  • język angielski na poziomie dobrym w mowie i w piśmie;
  • punktualność oraz terminowe wykonywanie powierzonych czynności;
  • silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej.

Oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju w kierunku administratora systemów informatycznych;
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy;
  • atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię;
  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca w systemie trzyzmianowym;
  • atrakcyjny pakiet medyczny;

Forma kontaktu:

Adres e-mail, na który należy przysyłać aplikacje: tech-supp@wdc.pl

Subcategories

Nowe zasady dotyczące plików cookies

W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy odwiedzin ruchu na stronie, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Akceptując pliki cookies spowodujesz ,że nasza strona będzię w 100% funkcjonalna, w przeciwnym wypadku pewne jej części mogą nie działać poprawnie. Pełna polityka Cookies znajduje się w linku poniżej. Więcej informacji dostępne w naszej: polisie plików cookies.

EU Cookie Directive Module Information